Află!

Acasă » Ghidul antreprenorului » Află! » De ce trebuie să protejezi consumatorul?

De ce trebuie să protejezi consumatorul?

Din două motive:

a) pentru că, dacă vii în întâmpinarea necesităţilor şi dorinţelor lui cu mărfuri de calitate, dacă te strădui în mod vizibil să-i satisfaci dorinţele, ai şanse reale să obţii profitul scontat. Dacă nu, poţi avea parte de „reversul medaliei”.

b) iar dacă ai neşansa să nu se mulţumească doar să-ţi întoarcă spatele (odată ce l-ai tratat necorespunzător), te reclamă la forurile în dreptşi  nu numai că nu câştigi mare lucru, dar rişti să plăteşti amenzi grase, să fii pus „la index”, ştirbindu-ţi totodată imaginea.

La ora actuală, se poate vorbi, în Republica Moldova, despre un consumator responsabil şi implicat. Care nu mai „tace”, în virtutea inerţiei, ci este capabil de ripostă. O atare atitudine are drept fundament nu numai aerul occidental adus de cei reveniţi de peste hotare cu alte viziuni, cu alte pretenţii în materie de calitate, dar şi eforturile depuse de-a lungul anilor pentru formarea  unui sistem funcţional de protecţie a consumatorului.

Biblioteca Antreprenorului Următoarea pagină >>

 

Adreseaza o intrebare
Ratele de schimb 23.10.2015
Cod Rata MDL
EUR 1 22.5201
USD 1 19.9037
RUB 1 0.3178
RON 1 5.0843
UAH 1 0.9068
Newsletter

Aici te poţi abona la NEWSLETTER pentru a primi prin e-mail noutăţile ce apar pe Portal.

Chestionar
Agenda locală

Meteo 25.05.2017
  • Chişinău

    9°C

    vînt ; 2m/s
  • Bălţi

    11°C

    vînt ; 4m/s
  • Tiraspol

    8°C

    vînt ; 3m/s