Reprezentanții mediului de afaceri, care vor să obțină informații despre legislația și activitatea vamală, pot apela la Punctul de Informare pentru Comerț Extern, lansat de Serviciul Vamal în cadrul Centrului Unic de Apel.  Noul instrument de informare vine să faciliteze activitatea companiilor implicate în comerțul internațional și a participanților la traficul transfrontalier.

Punctul de Informare pentru Comerț Extern va funcționa în regim non-stop și va putea fi apelat din orice colț al lumii la numărul de telefon +373 22 78 8888.

Punctul de Informare pentru Comerțul Extern este un instrument național de informare pentru agenții economici implicați în comerțul internațional, pentru autorități, dar și pentru alte părți interesate, care vor beneficia de informații sigure, din prima sursă, cu privire la legislația vamală, regimurile și destinațiile vamale, declararea mărfurilor, clasificarea și originea acestora, acte permisive, regulile de trecere a mărfurilor și mijloacelor de transport peste frontieră etc.

În cadrul Centrului Unic de apel al Serviciului Vamal funcționează și linia Anticorupție, unde cetățenii pot comunica acte de corupție și abuzurile comise de către funcționarii vamali.