PARTICIPĂ LA TÂRGURI ȘI EXPOZIȚII INTERNAȚIONALE

Înainte de a merge la un târg sau expoziție internațională este bine să elaborați un plan al vizitei. Este recomandat să aveți pregătite din timp și materiale informative sau promoționale despre compania dvs. (reviste, pliante, cărți de vizită).  


Odată ce ați ajuns la eveniment documentați conversațiile purtate cu eventualii parteneri, colectați cărți de vizită de la cei prezenți la eveniment, faceți notițe în timpul discuțiilor, acumulați informații despre potențialii parteneri de afaceri.


Dacă veți participa la târg sau expoziție cu propriul stand expozițional atunci este indicat să aveți și un filmuleț care reflectă activitatea întreprinderii Dumneavoastră și care relatează despre produsele și serviciile prestate, informează despre faptul unde activa#i ;i care sunt datele tale de contact.


Producția video este indicat să fie realizată de o echipă de profesioniști, iar durata filmulețului nu trebuie să depășească 3 - 5 minute. E necesar să fie asigurată traducerea sau subtitrarea acestuia în limba engleză.


 În timpul târgului sau expoziției internaționale filmulețul despre activitatea întreprinderii poate fi rulat pe un panou video amplasat în locul unde se află standul expozițional al firmei dumneavoastră. Astfel veți fi observat mai ușor de potențialii parteneri de afaceri și veți deveni mai credibil în fața lor.


În timpul participării la târg sau expoziție este important să acumulați informații despre felul cum alți antreprenori își gestionează afacerile.


După eveniment analizați și sistematizați notițele. Povestiți subalternilor, colegilor despre ceea ce ați aflat nou sau despre lucrurile care v-au impresionat. În acest mod ați putea prelua de la alți producători metode noi de gestionare a afacerii și ați putea împrumuta lucruri utile de la ei dacă este cazul.


Evaluați participarea dumneavoastră la târg. Notați-vă ce ați putea face, anul viitor, diferit și mai bine.


Este important să nu pierdeți legătura cu potențiali parteneri de afaceri (expediați-le oferte, invitați-i în vizită), iar dacă i-ați indentificat pe cei potriviți ar fi bine să verificați  datele lor de contact.