PROMOVAREA ONLINE

Utilizarea dispozitivelor mobile, cum ar fi smartpfone-urile și tabletele, permit astăzi unui număr impresionant de persoane să se conecteze online și să găsească răspunsuri imediate pentru cerințele și preferințele lor . Și iată care sunt argumentele de ce e bine investiți în publicitatea online :

1.Numărul utilizatorilor de Internet este într-o continuă creștere.
2 Tot mai mulți oameni renunță la mijloacele tradiționale de informare - ziare, radio și tv în favoarea platformelor online.
3. Promovarea se rezumă la costuri mici.
4. Oferă posibilitatea de a descrie în detalii produsul și serviciile Dumneavoastră.
5 . Publicitatea on line mai are un punct forte, e vorba de accesibilitate.

Astăzi nu mai e suficient să plasăm pe site-ul întreprinderii sau companiei noastre doar câteva descrieri succinte pentru produsele și serviciile comercializate, deoarece clientul își dorește să găsească mai mult text, conținut relevant, informații, caracteristici (uneori neobișnuite,deosebite) în legătură cu utilitatea și calitatea produsului sau serviciului ce-l oferiți. De regulă înterprinderile care au și un blog activ pe site au un grad mai mare de răspuns din partea clienților – iar asta poate însemna vânzări mai mari, clienți fideli și vânzări repetate.
Odată cu crearea unui conținut interactiv pe site și blog este nevoie ca informația prezentată să fie personalizată. În acest scop utilizați elementele (video, foto) care sunt considerate extrem de eficiente. Astfel oferiți cumpărătorului oportunitatea de a selecta dintr-o varietate de opțiuni. În acest fel compania , dar și clienții economiseasc timp și bani.

O metodă personalizată de promovare on-line va avea ca finalitate obținerea unui feedback valoros din partea clienților. Campaniile de promovare online sunt utilizate frecvent pentru segmentarea și atragerea unor clienți noi.
În acest context , campaniile de promovare online bine targetate , îndreptate exact către publicul țintă , pot aduce o creștere substanțială a vânzarilor. Din acest motiv astăzi tot mai multe companii măresc bugetul pentru astfel de promovări.